Приложението за онлайн запознанства Tinder обнови профилните страници на потребителите си.

Целта е да ги направи по-информативни и да създаде по-лесни пресечни точки за комуникация.

Компанията въвежда нови функции като подсказки за начало на разговор, викторини, както и тъмен режим за интерфейса, съобщава TechCrunch.

Сред новата опция в платформата, собственост на Match-Group, е потребителите да могат да отговарят на въпроси като:

  • "Ключът към сърцето ми е…"
  • "Любимото ми занимание е…"
  • "Кажи ми две истини и една лъжа…"
  • Още една нова функция е потребителите да имат възможност за прикачване на персонализиран въпрос към профилите си.

    Новата Първа среща: Плащаш сметката и си искаш парите, ако ти откажат втораСпоред експерти комбинацията от променящи се полови норми, популярността на приложенията за плащане и икономическия климат, затягащ бюджетите на хората, прави първата среща малко по-напрегната

    Tinder добавя и начин за споделяне на основна информация чрез тагове на профила. Те могат да се отнасят към интересите на потребителя, домашни любимци, навици, както и зодиакалните знаци.

    Конкурентът на Tinder - Bumble, вече разполага с функция за споделяне на лични подробности чрез тагове.

    Преди месец Tinder въведе още една функция, която позволява на приятелите ви да играят ролята на сватовници, като преглеждат и предлагат потенциални съвпадения.

    „Покажи ми най-доброто си лице“: Как AI се намесва в запознанстватаЛицето съдържа улики за личността ни, но дали то е ключът към определянето на романтичната съвместимост?

    Изразявайки съображение за защита от неприятни интеракции, компанията предоставя възможност да се докладва за специфично съдържание. Това решение идва след разследване на Wired, което разкри, че служителите, изготвящи потребителски доклади за различни приложения за запознанства, се сблъскват често с „травмиращо съдържание“.

    Tinder не е единственото приложение, което въвежда механизъм за въпроси и отговори, за да стимулира съвпаденията. Приложения, като Hatched, вече използват метода за отговаряне на въпроси, свързани с лични предпочитания на потребителите.