Най-лошите инвестиции на всички времена са дори още по-интересни, защото са направени от някои от най-богатите и умни играчи на пазара.

Вижте някои от най-лошите инвестиции на всички времена, направени в най-различни сектори и индустрии, подбрани от Investopedia.com:

Bear Stearns

Джо Люис е английски бизнесмен, който започва кариерата си като ръководи кетъринг бизнеса на своето семейство, а впоследствие натрупва състояние от търговия с валута. Той е класиран на 290 място в класацията Forbes 400 през март 2012 г., с лично състояние от 3.8 млрд. долара. Люис става известен през 1992 г. за големия си залог срещу британския паунд, събитие, което по-късно е наречено Черната сряда, когато валутата поевтинява с 20% за 24-часа, след като правителството се оттегля от Европейския валутен механизъм. Този период направи Джордж Сорос известен, въпреки че Люис печели повече от Сорос тогава.

В края на 2007 г. Люис започва да купува акции на Bear Stearns, компания, която изпитва затруднения, вследствие на първите ефекти от финансовата криза. Акциите все още се търгуват на цена от 100 долара за брой, когато той обявява първата си покупка на около 7% от компанията за 860 млн. долара. След това Люис повишава дела си в Bear Stearns до над 10% до началото на 2008 г.

Люис все още притежава дела си, когато Bear Stearns е придобита от JP Morgan за 10 долара на акция през март 2008 г., което увеличава загубата му до над 1 млрд. долара. Дори и ако Люис е бил задържал акциите на JP Morgan, които получава при изкупуването, положението нямаше да е много по-добро, тъй като цената на акциите е почти без промяна в последните четири години.

Yahoo!

Преди дори някой да си е мечтал да търси информация в Google, Yahoo! беше господарят на интернет. В края на 90-те години Yahoo! Започва редица придобивания, издавайки акции, за да купува компании с малки приходи и без печалби.

През май 1999 г. Yahoo! Придобива GeoCities. Yahoo! Издава акции за 2.9 млрд. долара за да купи GeoCities, която отчита загуба от 19.7 млн. долара при 18.4 млн. долара приходи за 1998 г.

През юли 1999 г. Yahoo! Купува Broadcast.com, която предава аудио и видео съдържание по интернет. Yahoo! Издава акции за 5 млрд. долара за тази компания, която отчита 16.4 млн. долара загуба при 22 млн. долара приходи за 1998 г.

През октомври 2009 г. Yahoo! Официално закрива GeoCities и насочва клиентите към собствената си хостинг дейност. Технологията на Broadcast.com пък отдавна е интегрирана на сайта на Yahoo!, а предаването на аудио и видео съдържание, което някога беше считано за революционно сега е ежедневие в интернет.

Оттогава Yahoo! беше засенчена от Google. Акциите на компанията в момента са с 80% по-евтини от върха достигнат в края на 90-те години.

Cisco

През март 1999 г. Cisco купува компанията майка на Flip Video, производител на видео камери за 590 млн. долара в акции. Компанията обещава, че покупката ще изкачи "потребителската й дейност до следващото ниво…и ще доведе следващото поколение в развлеченията и комуникациите."

Две години по-късно на Cisco явно й писва от следващото ниво и от новото поколение и закрива Flip Video.

Caspian Networks

Caspian Networks започва през 1998 г. като Packetcom предлагайки IP рутери и друг хардуер на мрежови оператори. Компанията набира повече от 300 млн. долара от различни компании за рисков капитал но така и не успява да продаде достатъчно продукти, за да излезе на печалба. Caspian Networks спира дейност в края на 2006 г.

Amp'd Mobile

Amp'd Mobile е доставчик на мобилно съдържание, целяща се в потребителите на възраст между 18 и 35 г. До март 2007 г. компанията набира 350 млн. долара финансиране от компании за рисков капитал и други инвеститори и тръгва да покорява безжичния свят, предлагайки услуги в САЩ и Канада.

Тази бизнес възможност не се развива точно по начина, по които тези инвеститори са очаквали, след като Amp'd Mobile подава заявление за фалит през юни 2007 г., изтъквайки като причина невъзможността на наличната инфраструктура на компанията да задоволи голямото търсене. Истинската причина за фалита е решението на компанията да намали стандартите за кредитиране, за да увеличи ръста на клиентите си. Тази стратегия в крайна сметка води до това, че 45% от абонатите на компанията просрочват плащанията на месечните си такси.

Disney

През януари 1999 г. Disney решава да пусне Go Network и да се конкурира директно с Yahoo!, AOL и други компании, които ръководят уеб портали. Go.com е трябвало да събере всички известни марки на Disney, които имали онлайн дейност, в това число ESPN и ABC News. Новата мрежа започва добре и в началото на 1999 е четвъртият най-посещаван интернет сайт в света, изоставайки само след Yahoo!, AOL и MSN.com.

Въпреки популярността си Go.com никога не излиза на печалба и след като изхарчва стотици милиони долари за него Disney го закрива през януари 2001 г. Компанията отчита 790 млн. долара загуби свързани с Go.com и няколко други дейности по преструктурирането на интернет активите й.