Лев Инс е застрахователната компания с най-добрите продукти в автомобилното застраховане, стана ясно по време на вчерашните награди „Застраховател на годината“.

Преди всичко искам да благодаря на нашите клиенти, които са ни избрали, коментира в специално интервю пред Profit.TV Стефан Софиянски, изпълнителен директор на компанията. Това означава много, защото преди всичко една компания трябва да има визия, да има мисия, а мисията е не да прави печалба, а да удовлетворява желанията на своите клиенти.

Когато последното е изпълнено, напълно естествено, компанията има и печалба. Затова благодаря на клиентите за това, че са ни избрали за автомобилен застраховател на 2012 г., коментира Софиянски.

По отношение на гражданската отговорност, мога да кажа, че това е най-големият пазар, защото останалите браншове в застраховането се сринаха поради икономическата криза, смята ръководителят на Лев Инс.

Нормално е гражданската отговорност да поскъпва лека по лека. Това е така, не защото го желаем, а защото обективно обстановката го налага. Първо, имаме увеличение на честотата на събития през последните месеци, вторияТ фактор са събитията от чужбина и повишаването на размерите на обезщетенията най-вече в неимуществените, заяви Софиянски.

Всичко е математика и когато математиката покаже, че пазарът трябва да върви нагоре, той ще върви. Разбира се, от време на време се появяват опити на конкуренти да правят дъмпинг, но това не е здравословно, както за тях така и за пазара, още по-малко за клиентите, посочи застрахователят.

Защото, в крайна сметка, човек се застрахова, за да получи обезщетение, или когато нанесе вреда, тя да е платена в действителния размер и да няма никакви претенции към него.

Фактът, че не винаги сме най-евтини, не ни прави по-малко лидер. Напротив, хората избират лидера, не защото е най-евтин, а защото е най-добър, като цялостни условия. Това означава, че нашите клиенти са доволни и получават обезщетенията в пълен размер и навреме, според Софиянски.

За съжаление, по отношение на имущественото застраховане тенденцията беше много положителна няколко седмици след земетресенията. След това българинът отново прецени, че това няма да се случи на него и спря да си прави застраховки. Много малък е процентът на хората, които имат имуществени застраховки, а това е един прекрасен продукт, заяви в коментар на имущественото застраховане у нас изпълнителният директор на Лев Инс.

Лев Инс ще стартира от първи декември кампания за домашно имущество с включен асистанс - услуга, предлагана за пръв път у нас, тоест безкасово изплащане на щети, сподели ексклузивно за Profit.bg Стефан Софиянски.

Когато има криза и хората са безработни и нямат средства да плащат храната си, наема на жилището си и лизинга, не можем да очакваме повишаване на застрахователната култура. Българинът не е глупав, той има културата, но трябва да мине време и разбира се, да се повиши благосъстоянието му.

Като един от секторите с най-голям потенциал за следващата година мога да посоча имущественото застраховане, тъй като това е един неразработен пазар, заключи Софиянски.