Как Фарел Уилямс създаде своята империя за 100 млн. долара
Фарел Уилямс притежава едно много специално умение: способността да създава песни, които се превръщат в хитове. През 2013 г. той пуска своето парче Happy, което по днешни данни има над 920 млн. гледания в YouTube.
Хитът прекара 12 седмици като номер 1 в класациите, а до момента Уилямс е спечелил 10 награди Грами.
Но това не е всичко. В последното десетилетие Уилямс успява да изгради и своя бизнес империя. Неговите компании днес се оценяват на повече от 100 млн. долара.
Началото е дадено през 2005 г., когато Фарел Уилямс създава своите брандове Billionaire Boys Club и Ice Cream.
Компаниите, произвеждащи мъжки дрехи, генерират повече от 25 млн. долара продажби и разполагат с магазини в Ню Йорк, Лондон и Токио. Успехът е последван и от линия дрехи за жените през 2013 г. - Billionaire Girls Club.
Това обаче не е всичко. Фарел е партньор и креативен директор и в стартъп компания, която произвежда дрехи от рециклирани материали - Bionic Yarn. Той също така е собственик и на производителя на дънки G-Star Raw.
Уилямс също така помага и при дизайна на очила и бижута за компании, като Moncler и Louis Vuitton, и споделя: „Това е моето училище. Аз не съм ходил в колеж, но сътрудничеството с професионалисти в различни от музикалните среди ме учат на много неща".
Един момент. Има и още. Само преди месец Фарел Уилямс обяви, че вече е креативен директор на платинените кредитни карти на American Express, където, освен с дизайн, ще помага и с идеи за ползите за картодържателите при пазаруване.
Неофициални данни сочат, че богатството му днес се оценява на 150 млн. долара.