TikTok инвестира $1,5 млрд. в бизнеса за е-търговия на GoTo в Индонезия
TikTok придобива контролен дял в звеното за електронна търговия на най-голямата технологична компания в Индонезия PT GoTo Gojek Tokopedia.
Приложението за кратко видео ще инвестира 1,5 милиарда долара в дългосрочен план, съобщиха двете компании в понеделник.
Сделката идва, след като през октомври Индонезия забрани онлайн пазаруването в социалните медийни платформи, за да защити по-малките търговци и данните на потребителите, принуждавайки TikTok да затвори услугата си за електронна търговия TikTok Shop.
Съгласно сделката TikTok ще купи за 840 милиона долара 75,01% от най-голямата платформа за електронна търговия в Индонезия и ще инжектира бизнеса на TikTok Shop в Индонезия в разширеното предприятие Tokopedia.
„Стратегическото партньорство ще започне с пилотен период на консултации и надзор от страна на съответните регулатори“, казват двете компании в съвместно изявление.