След президентския дебат във вторник между Доналд Тръмп и Камала Харис, световната суперзвезда Тейлър Суифт официално подкрепи кандидата на демократите чрез публикация в Instagram.

Странно, но и двете кампании пуснаха свързани с поп звездата стоки в отговор.

В рамките на един час след дебата кампанията на Харис и Уолц започна да продава гривни, вдъхновени от популярните аксесоари в рамките на Eras Tour, които се разпродадоха за по-малко от ден.

А след като Тръмп критикува Суифт заради нейното одобрение и заяви, че тя ще „плати цена“ за това, стратезите на кампанията му пуснаха тениска, която също е вдъхновена от мърчън селекцията на Суифт.

Вместо лицето на певицата обаче, тениската за 36 долара включва изображения на Тръмп, сред които и снимка от митинга, по време на който той беше прострелян в ухото.

В края на миналия месец Тръмп се опита да използва AI дийпфейк изображение на Суифт като истинско одобрение, но настоящият опит със стоки, вдъхновени от турнето на певицата, сякаш са отчаян опит на екипа му той да продължи да се харесва на огромната ѝ фен база, коментира Fast Company.

Подкрепата на Харис от Суифт и последвалата мърч стратегия идват на фона на други стоки, които двете предизборни кампании използват, за да се борят срещу една срещу друга. Тръмп има своето ново лого “Never Surrender!”, появяващо се върху шапки и други продукти, което започна да налага, след като беше задържан в затвора на окръг Фултън в Атланта по 13 обвинения в престъпления. Междувременно кампанията на Харис лансира облекло, насочено към Gen Z, като камуфлажна шапка, вдъхновена от Chappell Roan.