Тениска с шега към Зъкърбъг донесе на Bluesky повече печалби, отколкото продажбите на домейни за 2 години
Първият тираж е разпродаден. Сега се продава нова партида, но само за ограничен период - до 25 март
&format=webp)
Когато главният изпълнителен директор на Bluesky Джей Грейбър излиза на сцената на SXSW с тениска, която деликатно се подиграва с Марк Зъкърбърг, вероятно не осъзнава, че това ще е следващият печеливш продукт на компанията.
Черната тениска е същата като тази, с която главният изпълнителен директор на Meta се появи наскоро, а на нея пишеше: Aut Zuck aut nihil - саморекламна преработка на латинската фраза Aut Caesar aut nihil („Или Цезар, или нищо“).
place an order here: https://t.co/wejhkkCoGbhttps://t.co/SJ2A9ZskcN
— bluesky (@bluesky) March 18, 2025
На фанелката на Грейбър обаче беше написано Mundus sine caesaribus („Свят без цезари“), допълва Fortune.
Оказва се, че иронията е спечелила вниманието на потребителите и не след дълго Bluesky започва да продава същите тениски за 40 долара.
В рамките на един ден компанията печели повече от продажбата им, отколкото през последните две години от потребителски домейни, съобщи главният оперативен директор. (Трябва да признаем, че Bluesky не популяризира много продажбите на домейни, допълва Fortune.)
„Това е всичко. Преориентиране към компания за тениски...“, пошегува се Роуз Уанг в публикация в социалната мрежа.
That’s it. Pivoting to a tshirt company… had more money coming in today than we did the last two years selling custom domains
— Rose 🌹 (@rose.bsky.team) March 19, 2025 at 3:18 AM
Първият тираж на тениската е разпродаден. Сега се продава нова партида, но само за ограничен период от време - до 25 март, гласи публикация на компанията.
Постъпленията, събрани от продажбата на тениските, ще бъдат използвани в полза на екосистемата за разработчици на AT Protocol - отворената мрежа, върху която е изградена Bluesky.