Джъстин Бийбър повиши продажбите на канадска верига кафенета

От Tim Hortons може да благодарят сериозно на Джъстин Бийбър, защото неговата линия понички подсили сериозно продажбите на канадската верига кафенета.
Компанията майка на веригата кафенета Restaurant Brands International обяви, че продажбите й през четвъртото тримесечие на 2021 г. са нараснали с 10.3% в заведенията, отворени поне от година.
За сравнение, година преди това продажбите отчитат понижение от 11%, пише CNN Business.
През ноември 2021 г. Tim Hortons се включи в тенденцията знаменитости да рекламират храни, за да подпомогне финансовите си резултати. Компанията имаше нужда от звездна подкрепа, защото продажбите й намаляваха, тъй като заради пандемията хората работеха от вкъщи и все по-малко от тях се отбиваха в заведенията за закуска.
Компанията също така искаше да подобри основното си меню и програмата си за лоялни клиенти, както и да усъвършенства дигиталната си стратегия.
Пуснатата за ограничен период от време колекция понички Timbiebs Timbits съдържаше три различни вкуса, създадени от Бийбър, както и брандирани сувенири.
Промоцията на Timbiebs беше една от "по-успешните ни в последно време и надмина нашите очаквания," заяви главният изпълнителен директор на RBI Хосе Сил.
Сътрудничеството с Бийбър също така е довело до "безпрецедентна активност в социалните медии и е засилило популярността на марката сред по-младите посетители," казва още Сил, допълвайки, че потребителите може да очакват още от това вълнуващо партньорство.
Канадският изпълнител пък заяви, че "да работи с Tim Hortons винаги е било негова мечта".